dinsdag, januari 24, 2006

Indruk

Even wat dingen op een rijtje zetten:

Mijn lief was al vertrokken toen ik vanochtend wakker werd. Vanaf elf uur tot vanavond een uur of zeven heb ik zonder succes geprobeerd iemand telefonisch te bereiken. Een buurjongetje banjerde dwars door onze tuin, ook al stond ik pal voor het raam. Ondanks mijn mailtje en ondanks de berichtjes die ik bij de secretaresse achterliet werd ik niet terug gebeld. In het verkeer werd ik van de sokken gereden en in de supermarkt voor de voeten gelopen. Tegen alle regels in kon ik zomaar met m'n jas aan en een tas bij me dwars door de bibliotheek lopen.

Volgens mij was ik er vandaag niet.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Maar dat wisten we al, je was toch in je fictieve wereld?

11:05 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Misschien moet je 'ns ferm tieren of op je borst slaan? Of is dat tegenwoordig niet meer de manier om aandacht te krijgen? Ik weet het niet.

3:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

En zo'n foute feesttoeter die ze af en toe met verjaardagen hebben?

Zoiets zie je dan altijd nog voor je ook. Een man die met jas, tas én toeter langs bibliotheekboeken wandelt.

(Geweldig plaatje overigens)

6:48 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Sommige mensen lopen nu eenmaal overal dwars doorheen.

Gisteren nog, in de sporthal. ;)

4:06 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

De "man zonder eigenschappen" (NUHR)?

5:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home