donderdag, februari 23, 2006

Koffiepraat

'Ja, nee, echt. Van een beetje fatsoenlijke interne communicatie hebben ze binnen deze toko nog nooit gehoord. Over Jan bijvoorbeeld, dat hoorde ik pas dinsdag!

Ik zat al tijden op dat rapport van hem te wachten en ik dus maar denken dat hij gewoon lui was en weer eens uit zijn neus zat te vreten. Stel je voor, ik had al een boze mail klaar. Maar goed dat ik nog net op tijd hoorde dat hij weer in het ziekenhuis ligt. Ik heb hem toen maar direct even gebeld, want dat is toch ook niet niks. En weer niemand die natuurlijk zijn nummer voor me had. Op het secretariaat wisten ze ook niks. Toen heb ik dus uiteindelijk eerst zijn vrouw moeten bellen en die heeft me toen zijn nummer in het ziekenhuis gegeven. Ja nou, hij houdt zich in ieder geval goed, gezien de omstandigheden. Maar hij is natuurlijk gewoon terminaal. De dokters hebben het over enkele maanden tot een paar jaar. En dat hij hier niet meer terug komt is dus ook gewoon wel duidelijk.

En daar moet jij natuurlijk ook rekening mee gaan houden, want op deze manier zitten ze hier straks werkelijk te spríngen om jouw stuk extra expertise.'

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En dan is het ook de gewoonste zaak van de wereld dat jij hem gewoon vervangt. Niet dan?

2:58 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Altijd goed om onmisbaar te zijn!

3:23 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Krijg het koud van dit logje. Dat is wel heel letterlijk; 'De één zijn dood...' etc.

2:02 a.m.  

Een reactie posten

<< Home