zaterdag, mei 20, 2006

Trip

Ik denk dat ik even het spoor bijster ben.

Ik zit hier op een zaterdagavond op de bank, met een van de beste abdijbieren die ik ken. Zo een waarvan je na twee glazen de kloosterklokken hoort beieren. De koker met 'sour cream & onion' waar ik van eet, is halal en komt via Maleisië uit Indonesië en Singapore Bahrein, de Filipijnen en Australië hebben er ook nog wat mee te maken. Ondertussen is er op televisie een klassieker uit de jaren zestig. Veel verwarrende cut's, hallucinante shots, een heerlijke soundtrack en een onnavolgbaar eind. En mijn lief loopt door de kamer en is druk bezig met dingen waarvan ze vindt dat ze geregeld moeten worden voor morgenochtend.

Ik begrijp het.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik kreeg hier ook nog (rechtsboven) de illustratie bij 'Regen' bij, schrijdend door je kamer.

11:31 p.m.  
Blogger Polle said...

Je begrijpt het én je bent het spoor bijster....Ehm...hoeveel abijdbieren dronk je zaterdagavond?

11:27 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik drink een glaasje Californische pinot. Proost! Dat klinkt trouwens alsof je een hele zware avond had. Ik hou van dat soort avonden.

5:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

HE al een tijdje niks gehoord... Is het een vluchtige melancholie dit keer of een inktzwarte depressie? Kom snel naar het Noorden. Ik verlang naar een dansende dobber ;)

9:12 a.m.  

Een reactie posten

<< Home