zondag, april 02, 2006

Jargon

Om je op sommige feestjes te kunnen bewegen, moet je over een bepaald vocabulaire beschikken:

'Hé hoi, zeg op welke rapporten zit jij momenteel eigenlijk?' -'Gaat de M daar in mee?.' -'Je moet zulke dingen vroeg insteken.' -'En je moet het natuurlijk goed laten parafreren.' -'Kijk, Ikea-ideeën kan iedereen bedenken.' -'Maar voor je het weet heb je een rode vlag te pakken.' -'De unit dgg is momenteel bezig het draagvlak te verkennen.' -'Voor een kamerbrede dekking moet je echter wel de juiste konijnen het veld in sturen.' -'En werkt die brillendoos trouwens nog een beetje mee?' -'Hé, maar mijn bier staat droog en ik moet ook nodig even levellen met dinges daar; even temperaturen, dus ik spreek je nog wel.'

Ik vroeg aan iemand: 'Wat houdt je bezig?' en kreeg daarop als antwoord: 'Wat een moeilijke vraag.'

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Vreselijk die kreten....

9:39 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Of erger, "Wat wil je drinken?"

9:52 a.m.  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb zo'n vermoeden in welke plaats dit netwerken, ik bedoel feestje plaats vond, amice

7:52 p.m.  
Anonymous Anoniem said...

Vreselijk! Die laatste moet dringend, om het met de titel van je vorige post te zeggen, ontnuchteren, relaxen. Of temperaturen.

11:14 a.m.  

Een reactie posten

<< Home